De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van LearnGiveDo Gambia - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van LearnGiveDo Gambia - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg LearnGiveDo

06 Juli 2015 | Nederland, Moordrecht

Na een jaar van actie's, geld inzamelen en elkaar beter leren kennen is inmiddels de laatste week aangebroken. Zaterdag 11 juli om 07:00 hopen we te vertrekken vanaf Schiphol om via Barcalona naar Faraba, Gambia te vliegen. Vanaf hier zullen we welkom worden geheten door onze projectleider Syl en zijn team. In de 20 dagen dat we in Gambia zijn zullen we bouwen aan het project maar ook aan onze ontmoetingen met de lokale bevolking.
Via deze weg kunt u op de hoogte blijven van onze ervaringen, ontmoetingen en belevingen.

• 08 Juli 2015 - 08:23

Marrie Stevense :

ik verheug me nu al op de foto's en reisverslagen , succes allemaal . En glenn 11 jullie is een mooie datum om de reis te beginnen

• 08 Juli 2015 - 08:32

Suzan Van Doorn :

Lieve allemaal ik wens jullie een hele mooie reis.
    Pas goed op elkaar en op jezelf.
    Heel veel succes en plezier.

• 08 Juli 2015 - 17:17

Jan En Jolanda Koppenaal:

Lieve allemaal. Wij wensen iedereen een mooie en leerzame reis.
    Vaya con Dios xxx

• 08 Juli 2015 - 20:40

Jeannette En Paul Rijlaarsdam:

Heel veel succes gewenst allemaal. We hopen dat jullie een mooie ervaring mogen opdoen en de mensen daar iets moois kunnen geven.

Jeannette en Paul Rijlaarsdam

• 08 Juli 2015 - 21:53

Ditte:

Wens allemaal goede reis toe en heel veel succes!

• 08 Juli 2015 - 22:03

Trudi:

Fantastische ervaring voor het leven toegewenst voor allen!

• 08 Juli 2015 - 22:47

Tillie Mulder:

Ik wens jullie een goede vlucht.en dat jullie er wat van leer.
    en veel plezier.

• 09 Juli 2015 - 17:20

Ton En Cora:

Lieve allemaal, we wensen jullie een mooie reis toe , geniet van alles en sla alle mooie ervaringen op.... we kijken uit naar de verhalen straks!!

• 10 Juli 2015 - 09:40

Jeanet Steenhoven :

Lieve allemaal, ik wens jullie heel veel succes , heb een fijne tijd en zorg goed voor elkaar ! Liefs jeanet

• 10 Juli 2015 - 10:45

Wilco En Marjan:

Lieve allemaal,en dan is het nu eindelijk bijna zover! We wensen jullie een hele goede reis. We hopen dat jullie iets kunnen betekenen voor de mensen in Gambia, maar ook voor elkaar. Maak er een onvergetelijke ervaring van.

• 10 Juli 2015 - 10:49

Ella:

Lieve allemaal, Ik wens jullie een mooie reis en een mooie tijd toe in Gambia en heel veel succes, en zorg goed voor elkaar

• 10 Juli 2015 - 14:41

Opa En Oma Van Den Berg:

w
    lieve allemaal Wij wensen jullie een goede vlucht en heel veel leer plezier
    pas goed op elkaar xxxx

• 10 Juli 2015 - 16:35

Jacqueline Van Tilburg:

Lieve allemaal nog een heel klein nachtje slapen en dan is het zover, wij wensen jullie een goede reis en een geweldige tijd met elkaar in Gambia zorg goed voor elkaar xxxx

• 10 Juli 2015 - 18:11

Jan Dirk En Jaqueliene Vink:

Lieve allemaal,
    Het is bijna zover nog een paar uurtjes en dan gaat het avontuur voor jullie beginnen.
    Een onwijs fijne werkvakantie toegewenst en veel plezier met elkaar!

• 10 Juli 2015 - 22:18

Lisanne Aanen:

Gambia-gangers,

Geniet van alles en neem een koffer vol herinneringen terug mee naar huis.

p.s. en maak vooral veel foto's!!
    Liefs,
    Lisanne

• 10 Juli 2015 - 23:31

Bep:

Lieve Gambiagangers, een goede reis toegewenst en maak er een mooie tijd van met elkaar!! De tijd vliegt voorbij dus geniet maar met volle teugen!! De mensen daar gaan boffen met jullie!!!!! liefs Bep.

• 10 Juli 2015 - 23:54

Mels & Gabrielle Kraan:

Beste Gambia gangen,

Koffers zijn gepakt, nog even en jullie vertrekken naar een bijzonder avontuur! Wij wensen jullie een goede reis met veel plezier en een koffer vol mooie herinneringen voor altijd!
    Een fijne tijd allemaal,
    Lieve groeten uit Brazilië van Mels, Timon, Lauren & Gabriëlle

• 11 Juli 2015 - 12:04

Hanny De Bruin:

Lieve allemaal

Het grote avontuur is begonnen. Heel veel plezier met elkaar!!!

Gr. Rene, Hanny en Bas de Bruin

• 11 Juli 2015 - 13:16

Joop En Ineke Bos :

Beste allemaal, geniet met volle teugen van deze bijzondere reis! Goede vlucht en heel veel succes in Gambia! We kijken uit naar jullie berichten!!

• 11 Juli 2015 - 17:10

An Klijn:

Wat moet dat geweldig zijn ,wat een ervaring om nooit meer te vergeten.
    Let goed op elkaar, het is een heel mooi land maar
    maar niet om even alleen iets te ondernemen !!
    Heel veel plezier !!

Sandra Sinot:

Goed aangekomen? Veel liefs uit een al weer kouder worden nederland

• 12 Juli 2015 - 12:54

Rinie En Femmy:

Vandaag gelukkig nog geen werkdag, even van reis en eerste indrukken bekomen. Geniet!!!!

• 12 Juli 2015 - 17:06

Ton En Cora:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen,en dat iedereen goed door de douane is gekomen ( hi hi).nu kan het" echte werk" beginnen.Zet em op!!!!

• 12 Juli 2015 - 20:42

Aad En Carlise:

Joris : gisteren was Andre aan het "bouwvakkeren" (stoepbanden plaatsen)
    Morgen ben jij / zijn jullie aan de beurt. Laat de spierballen maar werken.

• 13 Juli 2015 - 12:57

Nizetta:

Hier hebben jullie met elkaar een jaar naar toegewerkt om deze reis te maken. Jullie steentje bij te dragen voor de mensen in Gambia is geweldig. Een hele goede tijd met elkaar en geniet ervan maar pas goed op elkaar.

• 13 Juli 2015 - 14:00

Heleen Laban:

Inmiddels zullen jullie begonnen zijn met jullie taak in Gambia.
    Wij zijn reuze benieuwd naar jullie ervaringen, geniet van alles wat op jullie pad komt.

• 13 Juli 2015 - 22:24

Ankie:

Hoi Gambiagangers, Inmiddels al een beetje geaclimatiseerd? Ik hoop dat jullie een geweldig mooie en inspirerende tijd hebben met elkaar en de mensen die jullie ontmoeten in Gambia.
    Geniet ervan en neem je rugzak vol ervaringen en herinneringen weer mee terug naar huis.
    Heel veel liefs, het gaat jullie goed!

Geniet ervan! Dat jullie naar huis gaan met een rugzak vol verhalen en ervaringen. Veel liefs.

LearnGiveDo

In juli 2015 gaat er een werkvakantiegroep vanuit de Protestantse Gemeente De Stroom naar Faraba, Gambia. De groep bestaat uit 20 jeugdleden tussen de 17 en 20 jaar en 4 leiding. De groep gaat naar Gambia met de Christelijke organisatie Livingstone. Het project / het werk Samen met lokale bouwvakkers bouwen we in de ochtenden mee aan een nieuwe school van waaruit ook een jongerencentrum gestart zal worden. In de middagen is er ruimte om activiteiten met de kinderen te doen (sport- en spel en lesgeven). In de namiddag en avonden zijn er activiteiten voor de Gambiaanse jeugd (een sporttoernooi, een filmavond, een Bijbelstudie etc.). Ook mensen thuis bezoeken en de nationale 'cleansing day' behoren tot de mogelijkheden.

Actief sinds 06 Juli 2015